sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Múlandó boldogság c. történet: I.fejezet: Előzmények (amellyek nélkül nem értenéd a sztori lényegesebb részeit)

Sziasztok! Na, ezen problémám is meghódította a történelmet (na persze... xDxD)... megoldásra találva ma leültem és amint tanultam rögtön elolvastam a Vámpírnaplókat. Ti szeretitek? Szerintem nagyon király... és miután befejezetlen - befejezésére lettem figyelmes eszembe jutott az én kicsi blogom és mivel nem volt velem az Erő (xD) így kénytelen voltam magam megadni a laptopnak. Ezzel mindíg macerásabb minden, mert kissé lassú a drága! Lehet megszálta a lelkét Dart Wader szellemi ereje... (höhö) és ezt a problémát sajnos nem lehet kijavítani!
Ha valakit érdekel: nagyon imádok iskolába járni.... (neeem, nem vagyok hülye!!) van egy csomó jegyem meg minden tök zsír csak az a probléma, hogy a mateknál fenn áll a lehetősége annak, hogy ismételten kettes leszek. Bár ezt nem tudom miből tudtam leszűrni, hiszen még csak egy 2-es és egy 3-as van belőle... ^^"
De ez szerintem senkit sem érdekel, hogy én milyen dolgokkal szenvedek a mindennapjaimban! -_-" Pedig nem játék! Esküszöm erről is lehetne már egy történetet írni... xDxD
Történetről jut is eszembe: parancsoljatok!
Innentől kezdve minden történetben ez lesz a felállás: Bill színe zöld, Tomé- piros, Gustavé-bordó, Georgé pedig: sötét kék!! A többi szereplőnek meg majd mindíg más lesz. xD Ja és: most a történetben a fiúk Magdeburgban laknak! Igazából foggalmam sincs... xDxD ma lehet Amerikában később lehet Olaszországban meg ilyenek... xD

Az éppen eltűnni készülő reggeli harmat megcsillanva a füvön jelzi: lassan felkel a nap. Csendes, nyugati szellő járja át Magdeburg nyugott kisvárosát. A nyugalom jut először az ember eszébe, amikor látja, hogy a fán lévő kis fiókák éppen fogadják anyjukat, amint az a nehezen megszerzett zsákmányt odaadja kicsinyeinek. A lassan nyomasztó reggeli csöndet egy komoly: apa-fiú veszekedés töri meg...
- Nem, nem, soha! Ide biztos, hogy nem. Ezt el is felejtheted!
- Tom! Úgy látom nem érted... de ha kell elmagyarázom még egyszer!
- Isten őrizz... mondom: verd ki a fejedből!
Tom hangja úgy csattant fel, mint valami idill romboló meteor zápor. Idegeskedett... de miért és min? Valóban meglepő, hogy így vitatkoznak, mivel ők nem szoktak, legalább is tudtommal nem. S mivel én vagyok a narrátor ezért ezt én tudhatom a legjobban. Bill fáradtan vánszorgott le a lépcsőn egyenesen a nappali felé, ahol ez az egész vita történik. Felébredhetett a nagy hangzavarra. Leérve édesanyja, Simone mellé ült le, aki a kanapén ülve kémlelte milyen vita folyik Gordon és Tom között. A fiú csak nézett, mert testvérét elég ingerültnek látta, s ilyen otthon eddig még csak köztük fordult elő, nem még, hogy nevelő apjukkal!
- Mi a helyzet anya? Min folyik a vita apa és Tom között? - közben megfogta az asztalra kikészített vizet, amit még valószínűleg tegnap felejthetett a nappali asztalán, miközben a meccset nézte bátyjával. Egy jókorát belekortyolt, miközben édesanyjára vezette figyelmét.
- Hát tudod kicsim... Gordon el akarja ide hozni Jessicát, a lányát... - Bill ezen válaszon oly' mértékben meglepődött, hogy az imént bevitt víz gelyzírként pattant ki a szájából.
- HOGY MIT??
- Hát. Elmondhatom még egyszer ha gondolod...
- Nem köszi.
- Látod Gordon! Billnek se tetszik az ötlet...
- Héj-héj... én egy szóval sem mondtam, hogy nem tetszik az ötlet! Csak azt, hogy... meglepő! De... most mégis: hova a francba tennénk?
- A csajt?
- Milyen csajról beszélsz te? Ő a lányom: Jessica. Nem kéne őt csak így egyszerűen le-csajozni... ő egy szép és rendes lány!
- Szép és rendes? Pff... Akkor már értem, hogy Tom miért nem akarja, hogy a kisasszonyka idejöjjön...
- Na, miért te okos?
- Hát... mert egy szép - és mindenek előtt: rendes - itt a hangsúlyt a "rendes"-re tette- .. lányt, te semmi féle képpen nem tudsz megdönteni! Hhhh... =D
- A kurva... - de már ugrott is testvére nyakának, mert nem elég, hogy így is ideges, öccse még rátett neki egy lapáttal, amiből arra lehet következtetni, hogy rátapintott a lényegre. Heves testvéri párbajukat Simone szakította félbe: - Állítsátok le magatokat fiatal emberek! A kislány idejön és kész... ennyi! Értve vagyok?!
Az ikrek teljesen egyszerre mondták a következő mondatot:
- Igenis anya. (két színnel jelzem azt, ha valakik egyszerre mondanak valamit)
- Helyes válasz. Ennyit erről!
posted: kedd, október 19, 2010 | comments: 5